Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 27, 2012
Image Size
82.3 KB
Resolution
700×376
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,323
Favourites
183 (who?)
Comments
53
Downloads
13
×
HUNNYYYYY by Invader--ZIM HUNNYYYYY by Invader--ZIM
Some of the aftermath of the iScribble session with :icontoastygoodness:. xD Damn this is too much fun!

So here we have Zim and Dib meeting in a field for the first time in months! 8D
Add a Comment:
 
:icongspiggeh01:
GsPiggeh01 Featured By Owner Feb 13, 2015  Student Writer
Oh my ged someone needs to write a backstory for this x3
Reply
:iconzimlover225:
zimlover225 Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist General Artist
...they run in lovingly then zim takes out a gun and dib takes out a rifle and a typical IZ day is born! =P (Razz) 
Reply
:iconcyndergirl211:
Cyndergirl211 Featured By Owner Sep 24, 2014
*Sigh* This reminds me of me and my friend way too much
Reply
:iconsimonfantic996:
simonfantic996 Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
"We'll stay forever this way.You are safe  in my heart and my heart will go on and on" - Celine Dion
Reply
:iconjthedisneyfan:
jthedisneyfan Featured By Owner Jul 18, 2014
am i the only one who thought of phineas and ferb
Reply
:iconunlverse:
UNlVERSE Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
-phineas and ferb when we didn't get alng music play-
Reply
:iconbizzinga:
bizzinga Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Artist
Both running
Reply
:iconfaeriemayden:
FaerieMayden Featured By Owner Sep 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
*Dramatic reunion music plays*
Reply
:iconmoonstarawesome:
MoonstarAwesome Featured By Owner Aug 29, 2013  Hobbyist General Artist
:ICONmegustaplz*
Reply
:iconinvaderzim246:
InvaderZim246 Featured By Owner Jul 28, 2013
Dib:HUNNYYYYY
Zim:Wat?
Dib: ...
Zim owe...
*both run lovingly*

Lol unexpected XD
Reply
:icondragongrrl2003:
dragongrrl2003 Featured By Owner Jul 14, 2013  Hobbyist Artist
Dib: HONEY!! I'M HOME! XD :iconzimderpplz:
Reply
:icontoonicling:
toonicling Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
:icondibderpplz:
Reply
:icontoonicling:
toonicling Featured By Owner Jul 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
AMERICAN HUNNEH
Reply
:icondibbster93:
DIBBSTER93 Featured By Owner May 22, 2013
:iconmegustaplz*
Reply
:icondibbster93:
DIBBSTER93 Featured By Owner May 22, 2013
THEY NEVER WORK FOR ME -_-
Reply
:iconthedibfan:
TheDibfan Featured By Owner Jul 18, 2013  Student Traditional Artist
"icon" has to be written in all caps
Reply
:iconzimvader0017:
ZimVader0017 Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
And then Zim jumps up and kicks Dib in the stomach all ninja like :XD: Sorry, that is the first thing that popped into my head when I saw this.
Reply
:iconblazecute:
BlazeCute Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist General Artist
and finally A HUG ^w^ xD
Reply
:iconthedibfan:
TheDibfan Featured By Owner Apr 15, 2013  Student Traditional Artist
LOL Dib is gonna pull out a water gun and Zim's gonna pull out a light saber
Reply
:iconimpactfalls1012:
ImpactFalls1012 Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist General Artist
The title reminds me of the time Squidward Tentacles woke up from a dream about him being married to a Krabby Patty... ._. They had kids........
Reply
:iconabc321abc111:
abc321abc111 Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
zim: I'm gonna kill you!!!! ^-^
dib: and i'm going to spered your guts all over a table!!! :)
*than there arguing and smiling)
Reply
:iconilovelionking:
ilovelionking Featured By Owner Feb 19, 2013  Student General Artist
Uhh...
Reply
:icondark-zim00:
Dark-Zim00 Featured By Owner Jan 3, 2013  Student Traditional Artist
ZXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconzim-lovaa:
Zim-Lovaa Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
this is so cute it made my eyes bleed ;-;
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awww. ;-;
Reply
:icondoubleretro:
DoubleRetro Featured By Owner Dec 30, 2012
Aww XD I can imagine them hugging,with the romantic music sounding at the background XD
Reply
:iconjos-i:
jos-i Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
XD very cute
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconhazelmeow:
hazelmeow Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
aww so cute ^^
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! ^^
Reply
:iconhazelmeow:
hazelmeow Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
np
Reply
:iconwild-blank:
wild-blank Featured By Owner Dec 28, 2012
I am SO glad I put in some input during your session- I mean... uh... OMG SO ADORABLE!
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
That was you?! Omg thanks for the idea. xDD
Reply
:iconwild-blank:
wild-blank Featured By Owner Dec 28, 2012
Hahahahha... Yeah. XD
Reply
:icontallest-lyn:
Tallest-Lyn Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol awww they is gonna hug eachothers
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Or just have sex. :B
Reply
:icontallest-lyn:
Tallest-Lyn Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*shrugs* well that works to
Reply
:icontokitaerimasamune:
TokitaEriMasamune Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahaha *insert romantic song* ahaha epic scene!! xD hahaha xDD i love it!! yeii! (/>//w//<)9
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :33
Reply
:iconhazelpeachpetal:
hazelpeachpetal Featured By Owner Dec 27, 2012
iz adorable~ :D
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconniao-giw:
Niao-GIW Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist General Artist
THIS. WINS. SO EPICLY. :icondibpoint2plz:
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
THANKS! 8D
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Writer
Awww. This is cute. XD
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! 8D
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Writer
Your welcome~
Reply
:iconirkeninvadermoon:
IrkenInvaderMoon Featured By Owner Dec 27, 2012
Where is this iScribble?
Reply
:iconinvader--zim:
Invader--ZIM Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
On the interwebz. :B
Reply
:iconirkeninvadermoon:
IrkenInvaderMoon Featured By Owner Dec 27, 2012
I love the inturwebz ^_^ thanks hah
Reply
:iconperceptionist420:
Perceptionist420 Featured By Owner Dec 27, 2012
LOL so ironic xD
Reply
Add a Comment: